Ik kom al 3 jaar bij May, en nu ze voor zichzelf is begonnen ben ik nog steeds helemaal fan! Ze weet waar ze het over heeft, gebruikt goede producten, is gezellig in de omgang en doet har werk van precies zoals je mag verwachten. De salon in The Gallery is ook erg mooi, gezellig en huiselijk. Ik kan geen enkel minpunt bedenken, dus 10/10 would recommend.
Treatment by May•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Daniella•about 6 years ago
Verified review
The Gallery heeft een heerlijk relaxed vibe. Bij May voel ik me altijd op m’n gemak. Ze werkt grondig en geeft fijn advies. Mijn teentjes zien er weer fresh uit en voeten heerlijk zacht.
Treatment by May•Gel Nails Pedicure
Elizia•about 6 years ago
Verified review
Fijne en professionele schoonheidsspecialiste. Gedreven, weet waar ze over praat en geeft je echt een goed fijne massage waardoor je een heel ontspannen gevoel krijgt. Aanrader!
Treatment by May•Classic Facials
Corina•about 6 years ago
Verified review
Eindelijk een Huidtherapeute waarbij je krijgt waar je voor betaald! Maakt de huid goed en voorzichtig schoon, zelfs bij mijn moeilijke huid, geeft bruikbaar advies en ben nu al gek op haar producten! Nieuw merk voor mij. Al met al, ik ben fan van May, mijn huid straalt weer!
Treatment by May•Classic Facials
Es•about 6 years ago
Verified review
Zeer fijne en warm welkom! Je komt even helemaal tot rust. Daarnaast een zeer fijne behandeling, waarbij je 100% het gevoel krijgt dat iemand je met plezier en expertise behandeld.
Als man heb je in mijn beleving toCh altijd het idee dat dit alleen voor vrouwen is, maar zonder meer een aanrader!