Super vriendelijke meid, heel tevreden met de lipblush die ze gedaan heeft. Kundig en netjes. Schoon en mooie locatie. Reageert heel snel op vragen. Nabehandeling ook al gepland. Ben helemaal blij met mijn nieuwe lippen. ☺️
C.B.•over 3 years ago
Verified review
Ik houd van mijn wenkbrauwen en dankzij de browlamination behandeling nu nog meer. Mijn wenkbrauwen lijken nog voller! Je werkt heel secuur en netjes. Ik kom zeker terug!
B.B.•over 3 years ago
Verified review
Ik ben super tevreden met mijn eerste behandeling. Op naar the next one, can not wait. For the full result of the powder brows.
T.G.•over 3 years ago
Verified review
Zij is een topper, vakkundig erg aardig.
S.R.•over 3 years ago
Verified review
Super blij met het resultaat van de wenkbrauwen en heel klantvriendelijk