Stond een motor in de zaak.van een van de werknemers, er liepen steeds mensen in en uit.geen idee wat ze kwamen doen. Voelde allemaal heel.passieloos en jij kan denk ik alleen maar knippen met de tondeuse ofso kapsel niet tevreden en Genemuiden ervaring. Spijt. Volgende keer wacht ik wel 6 weken tot dst ik ergens anders te recht kan
Styled by Majed•Men's Haircut
stef•9 months ago
Verified review
Wszystko Super
Styled by Majed•Men's Haircut
Daniel•9 months ago
Verified review
Fijne kapperszaak, vakkundig en vriendelijk personeel
Styled by Majed•Ladies' Haircuts
Cynthia•10 months ago
Verified review
Wszystko ok
Men's Haircut
Daniel•10 months ago
Verified review
Ik stond binnen 12 minuten weer buiten. Je haar wordt niet gewassen, en uiteindelijk was het niet goed geknipt.
Uiteindelijk terug geweest , is hersteld
Besloten om niet nogmaals hier naar toe te gaan