Je wordt spontaan en gastvrij ontvangen. Neemt de tijd, denkt met je mee. Hele fijne omgang. Tijdens de behandeling wordt er gevraagd of alles goed gaat. En alles wordt duidelijk uitgelegd. Kortom een hele fijne plek, om behandeld te worden.
Melissa•5 months ago
Verified review
Wederom super geholpen
Daphne•7 months ago
Verified review
Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg gekregen van de hele aardige specialiste. Was volledig op mijn gemak en de behandelingen heb ik als pijnloos ervaren. Een aanrader dus!