Heel tevreden. Vriendelijke dames met verstand van zaken. We komen zeker terug!
Natasja•6 months ago
Verified review
In een woord, Top. De dames zijn Top. Voel me goed bij hun. Ben altijd super blij als ik bij hun ben geweest
Diane •8 months ago
Verified review
Mijn was in een super, niet alleen de behandeling maar de manier hoe ze klanten kan benaderen en helpen. Ik zal graag anderen aan te om zelf te gaan.
Styled by Melanie•Afro Hairdressing
Mayie•8 months ago
Verified review
Het was mijn eerste keer in de salon en het was een hele fijne ervaring! De dames waren erg vriendelijk en namen echt de tijd voor mijn haar. Ze hebben er een nieuwe klant bij!
Styled by Melanie•Afro Hairdressing
Micheline•8 months ago
Verified review
Lola’s haar is nog nooit zo mooi geweest! Super bedankt!