Elke keer als ik hier vandaan kom, ben ik zó blij met m’n nagels! Het resultaat is altijd prachtig en je merkt echt dat er met goede producten en veel kennis wordt gewerkt. Ze geeft super fijn advies en gaat zo zorgvuldig om met m’n nagels. Het voelt elke afspraak een beetje als een therapiesessie 😄 Zo gezellig, fijne gesprekken en helemaal ontspannen. Echt een aanrader!
Shahina •5 months ago
Verified review
Het is altijd ontspannen bij jou. Je geeft ruimte om een gesprek te hebben. En... ben weer blij en tevreden met mijn nagels. Dank je wel
NadiahRemy•5 months ago
Verified review
Fijne en professionele pedicure, goed ontvangst
Treatment by Melsy •Pedicure
Karim•5 months ago
Verified review
Mijn nagels zijn nog nooit zo mooi en sterk geweest. Je ziet gewoon hoeveel liefde en passie ze in haar werk stopt. Echt een topper!
Katarina•5 months ago
Verified review
Ik krijg zo vaak complimenten over mijn nagels sinds ik hier kom. Absolute aanrader