Het was erg fijn bij Merel.
Komt zeker nogmaals.
Afspraak staat al voor volgende maand.
Treatment by Merel
Muri•almost 2 years ago
Verified review
Het was een leuke ervaring bij Merel in haar nieuwe kapsalon. Ze verwende mijn dochter en mij met een lekker kopje thee en koekje en candybars en het was gezellig praten met haar. Ze heeft de nagels van mij dochter met zorg gedaan.
Treatment by Merel
Rachel•almost 2 years ago
Verified review
Merel heeft het haar van mijn dochter netjes geknipt.
Als kers op de taart een mooie vlecht naar keuze.
Styled by Merel
Olga•almost 2 years ago
Verified review
Gezellige sfeer spraakzaam knipt zoals jij het wil ik helemaal tevreden
Styled by Merel
Karin•almost 2 years ago
Verified review
Prima geknipt, minder prettige gesprekken. Ik vond het niet fijn dat de kapper zich negatief uitliet over mensen die vluchten voor geweld en oorlogen 💔