Miesie Nails Reviews

Kinderdijkstraat 53. 2h, Amsterdam

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,8
2577 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Heel vriendelijk personeel en vriendelijke ontvangst :-). Ik had nog nooit een wimperlift gehad. Kleine 10 minuten na afgesproken tijd opgehaald, voor mij geen probleem. De wimperlift en verven van de wimpers vind ik mooi gelukt. Het zou wel fijn zijn als er nog wat meer uitgelegd werd over de aftercare, tijdens het afrekenen bijvoorbeeld. Ook waren er nog wat lijmresten achtergebleven op mijn ooglid, dit had beter schoongemaakt kunnen worden. Het verven van de wenkbrauwen vond ik niet zo mooi gedaan, het begin is veel te donker geverfd en de ene is dikker dan de ander (makkelijk zelf op te lossen dat wel, maar wel jammer want je laat het juist door iemand doen om er zelf geen omkijken naar te hebben). Wel een mooie kleur gekozen! Ook een fijn muziekje tijdens de behandeling. Overall een fijne ervaring.
Show venue reply...
Heerlijke massage en heel aardig personeel, fijne sfeer
De medewerkers van Spring zijn enorm lief en gezellig. Met name de eigenaresse Linda, maar ook haar dochter Michelle en natuurlijk Corrie! Ik vind het altijd een feestje om er naartoe te gaan. De gellac zelf wordt naar mijn mening een beetje slordig aangebracht. Veel overmaat bij mijn nagelriemen. Soms is het niet gelijk verdeeld over de nagels, waardoor er een ongelijke dikte ontstaat. Wel is het zo dat als ik niet tevreden ben, fixen zij het meteen!
Show venue reply...
Ik beveel Michelle én Spring van harte aan! Ik kom al zo veel jaar bij Michelle, ze is wat mij betreft de beste. En alle medewerkers zijn attent, altijd vriendelijk en er is een prettige sfeer. Twijfel niet: boek je treatment bij Spring! Groet, Dominique
Ik kom er al een aantal jaren en er heerst een hele gezellige sfeer. De dames zijn allemaal erg profesioneel. je kan er voor allerlei verschillende behandelingen terecht. Ik zou deze salon zeker aan raden.