Aan Milou de taak om mijn haar weer fatsoenlijk te krijgen na een verschrikkelijke knipervaing bij een andere salon. Ze heeft het super gedaan! Goede uitleg gekregen, zo fijn! Een kleine, maar fijne salon, met gratis parkeren. Top!
Styled by Milou•
Ladies' HaircutsShow all…
Anonymous•over 8 years ago
Verified review
Super geknipt.
Styled by Milou•Ladies' Haircuts
Marianne Vermaas•over 8 years ago
Verified review
Top service! Goed advies, uitstekend geknipt met respect voor de wensen van de klant.