Voor het eerst hier mijn lashlift gedaan, maar echt super tevreden! Goed geholpen en ontzettend aardig. Ik kom zeker terug
Dewi•over 1 year ago
Verified review
Ik ben zeer prettig geholpen. Ik voelde me op mijn gemak en ze gaf goede tips. Ze verstaat haar vak. Zeer tevreden, kom zeker terug
Treatment by Hülya•Classic Facials
Cindy•over 1 year ago
Verified review
Hele fijne en perfecte behandelaar
Bilge•over 1 year ago
Verified review
De sfeer in de salon en de behandelingen zijn erg goed. Ik laat regelmatig mijn wimpers en wenkbrauwen verven. Er word secuur gewerkt en het resultaat is steeds weer erg mooi. Ook de lash lift is aan te bevelen.
Ik ga ook weleens voor de ontspanningsmassage. Deze ervaar ik als erg prettig. Ik gaf aan dat ik een schouderblessure had en Hülya heeft hier toen wat meer aandacht aan besteed waardoor de blessure aanzienlijk was verminderd.
Kristie•over 1 year ago
Verified review
Vriendelijke vrouw die weet wat ze doet en verteld welke stappen zij neemt.
Kom er zeker.terug.