Heeel erg blij met de nagels en erg vriendelijke en Sanne geeft het beste advies voor je nagels!
Vandaag weer bij Nagel Salon Mooi bij Sanne geweest en ik ben super blij met mijn nagels. De salon is altijd schoon en netjes. Sanne werkt heel secuur en neemt echt de tijd om alles mooi te doen. Daarnaast is het ook altijd gezellig met een leuk praatje. Echt een fijne salon, zeker een aanrader!
Vakkundig en gezellig, dat is Sanne.
Je gaat tevreden en met perfecte nagels de deur uit.
ben weer blij met mijn nieuwe kleur op de nagels😁👍🏻
Show more reviews...