Er werd geen rekening gehouden met onverhoopte omstandigheden. Mijn afspraak kon niet verplaatst kon worden en ik was het hele bedrag kwijt. Zeer klant onvriendelijk.
imane•about 2 months ago
Verified review
Supervriendelijke eigenaar!
silke•2 months ago
Verified review
Prettige behandeling in een prettige ruimte. Goede uitleg gekregen.