Ik ben vandaag voor het eerst bij deze salon geweest en heb de behandeling als heel rustig, verfrissend en ontspannend ervaren. Er werd echt de tijd genomen voor uitleg, waardoor ik mij op mijn gemak voelde. Ook had ik sterk het gevoel dat er met aandacht en kwaliteit werd gewerkt.
Persoonlijk had ik achteraf misschien de volgorde van de twee onderdelen van de behandeling omgedraaid, zodat de meest ontspannende afsluiting aan het einde was geweest. Maar dit heeft absoluut niets afgedaan aan de fijne ervaring als geheel.
Ik kijk uit naar mijn volgende afspraak!
sebastiaan•12 days ago
Verified review
Prima! Zeker voor herhaling vatbaar. Erg vriendelijk. Ook een mooie en hygiënische salon. Fijn dat er veel behandelingen worden aangeboden.
Inge•12 days ago
Verified review
N goede behandeling gehad , Tevreden met t resultaat , Erg vriendelijk .
Alexandr•20 days ago
Verified review
Ik ben zo blij met mijn zachte gelakte vakantievoetjes en verzorgde wenkbrauwen en wimpers! Heel mooi gedaan en klaar om te gaan. Vakkundig, netjes en altijd lief. Aanrader!❤️
Esther•23 days ago
Verified review
fijne ervaring in voor mij nieuwe salon
Treatment by Isa Beautyspecialist•Gel Nails Pedicure