More Beauty Reviews

Groot Nieuwland 10, 1811ET Alkmaar

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
348 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
heel blij met mijn biab nagels, zeer netjes gedaan
Ik ben vandaag voor het eerst bij deze salon geweest en heb de behandeling als heel rustig, verfrissend en ontspannend ervaren. Er werd echt de tijd genomen voor uitleg, waardoor ik mij op mijn gemak voelde. Ook had ik sterk het gevoel dat er met aandacht en kwaliteit werd gewerkt. Persoonlijk had ik achteraf misschien de volgorde van de twee onderdelen van de behandeling omgedraaid, zodat de meest ontspannende afsluiting aan het einde was geweest. Maar dit heeft absoluut niets afgedaan aan de fijne ervaring als geheel. Ik kijk uit naar mijn volgende afspraak!
Prima! Zeker voor herhaling vatbaar. Erg vriendelijk. Ook een mooie en hygiënische salon. Fijn dat er veel behandelingen worden aangeboden.
N goede behandeling gehad , Tevreden met t resultaat , Erg vriendelijk .
Ik ben zo blij met mijn zachte gelakte vakantievoetjes en verzorgde wenkbrauwen en wimpers! Heel mooi gedaan en klaar om te gaan. Vakkundig, netjes en altijd lief. Aanrader!❤️