Behandeling door Isa Beautyspecialist•Gellak pedicure
Nathalie•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Isa nam de tijd. Ging heel nauwkeurig te werk. Mooie wenkbrauwen. Erg tevreden.
Ilse•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Heel ontspannend en proffesioneel.
Zelfs mijn schoondochter voelde zich op haar gemak en relaxed terwijl het voor haar de eerste was en zij dus niet wist wat ze verwachten moest.
cilia•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
De salon is wat minder prive door de inrichting. De schouder/rug massage was voor mij niet bijzonder. De gezichtsmassage was wel ontspannend.
OntspanningsmassageToon alles…
Mariella•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Professioneel, heerlijke relaxmassage voor het lijf en gezicht, mooie salon waar je helemaal zen naar buiten loopt!