Heerlijk, werd geluisterd wat ik bedoelde en ook begrepen. Op naar de volgende x !
Debora•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Hoefde niet lang te wachten voor n afspraak , de behandeling was precies wat ik wilde , en aardig personeel.
Behandeling door Isa Beautyspecialist•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Alexandra•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al sinds de opening, Isis is geweldig. De behandelingen worden altijd zeer professioneel uitgevoerd en ik ben altijd tevreden. Daarnaast is ze ook ontzettend aardig en kundig.
Amber•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden klant. Leuke meid ook!! En het allerbelangrijkste. Mijn nagels zijn prachtig
Miranda•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had eigenlijk een verkeerde behandeling geboekt maar er werd zonder moeite toch de behandeling uitgevoerd die ik bedoelde
Heel fijn en gastvrij ontvangen dank je wel
Behandeling door Isis Beautyspecialist•Gellak manicure