Ik kon snel terecht en heb heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Ook wenkbrauwen geharst!! Echt heel tevreden
Judith•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel vriendelijk geholpen.
Behandeling door Isis Beautyspecialist•
Builder gel manicureToon alles…
Kirsty•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Was allemaal uitstekend in orde!! Hele fijne behandelingen gehad met zorg en aandacht uitgevoerd.
Ellen•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Geen opmerkingen.
Marijke•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling met iets te drinken en wat lekkers. Heerlijke ontspanning na een dag werken. De tijd vloog en ik ben met goed verzorgde voeten en mooie koningsblauwe nagellak de deur uit gegaan. Mijn voeten zijn alvast klaar voor de vakantie!
Behandeling door Isa Beautyspecialist•Gellak pedicure