Ik kon snel terecht en heb heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Ook wenkbrauwen geharst!! Echt heel tevreden
Judith•about 2 months ago
Verified review
Ik ben heel vriendelijk geholpen.
Treatment by Isis Beautyspecialist•
Gel Nails ManicureShow all…
Kirsty•2 months ago
Verified review
Was allemaal uitstekend in orde!! Hele fijne behandelingen gehad met zorg en aandacht uitgevoerd.
Ellen•2 months ago
Verified review
Geen opmerkingen.
Marijke•2 months ago
Verified review
Fijne behandeling met iets te drinken en wat lekkers. Heerlijke ontspanning na een dag werken. De tijd vloog en ik ben met goed verzorgde voeten en mooie koningsblauwe nagellak de deur uit gegaan. Mijn voeten zijn alvast klaar voor de vakantie!
Treatment by Isa Beautyspecialist•Gel Nails Pedicure