Fantastisch mooie salon, rustige plek, fijne professionele behandeling, wimpers en wenkbrauwen weer mooi geworden (alleen donsjes boven mijn wenkbrauw mogen volgende keer minder meegenomen worden ;-)
Treatment by Isa Beautyspecialist•Eyebrow & Eyelash Tinting
Miranda•about 2 years ago
Verified review
Perfect weer zoals altijd. Lieve meiden en goede behandelingen. Erg professioneel.
Je voelt je super op je gemak en altijd weer blij met het resultaat. Kom hier heel graag .