Super geregeld door de eigenaresse ! En dat ze toch de juiste kleur konden vinden die ik graag wilde 👌
Brigitte •about 1 month ago
Verified review
Weer een goede service gehad. De vorige keer wilde ik een andere vorm nagels uitproberen maar dit beviel niet, toch niet mijn smaak. Dit heb ik aangegeven en er werd met mij meegedacht. Nu weer hartstikke blij met mijn nagels.
Treatment by K•Builder Gel Manicure
Judith•about 1 month ago
Verified review
Mimi en Lạc zijn mijn favs ♥️
Myke•about 2 months ago
Verified review
Hele vriendelijke mensen en schone omgeving.
Ze zijn heel ervaren en hebben veel keuze in kleuren.
Treatment by M•Other Nail Extensions & Overlays
Dylene•about 2 months ago
Verified review
Altijd mooie nagels, fijne sfeer en super vriendelijke service.