Inge is een hele prettige, vlotte en precieze kapster. De kapsalon is netjes en leuk ingericht. Wij gaan hier zeker vaker komen!
Marloes•about 1 year ago
Verified review
Altijd gezellig en goed geknipt!
Jolanda•about 1 year ago
Verified review
Fijn geknipt en met goed advies de stoel uit
Pauline •about 1 year ago
Verified review
Inge luisterde goed naar wat ik wilde en heeft dit perfect uitgevoerd! Ze denkt goed met je mee wat erg fijn is en is erg vriendelijk. Tijdens de behandeling maakt ze een praatje met je wat ik erg leuk en gezellig vond, En laat ze je ook ontspannen wat prettig is. Ik kom zeker nog een keer terug , ben erg blij met het resultaat!
Amber•about 1 year ago
Verified review
Fijne, gezellige behandeling en mooi resultaat. Ik ben er erg blij mee! Volgende afspraak staat alweer gepland.