Hele fijne kapsalon! Ik ben als tevreden klant weer naar huis gegaan en heb inmiddels het hele gezin door Inge laten knippen.
Vanja•6 months ago
Verified review
Zeer tevreden.
Vriendelijk en naar mijn zin geknipt.
Tot over ongeveer 6 weken.
Bea •6 months ago
Verified review
Vandaag voor het eerst geweest met onze zoon met autisme, we zijn super ontvangen. Inge hield geweldig rekening met hem en nam alle tijd voor hem om ook even te wennen. Daarbovenop is hij goed geknipt. We komen zeker weer terug.