Het was erg gezellig en ze weet wat ze doet en het is vooral heel schoon. Ben super blij met mijn nagels
Paula•over 1 year ago
Verified review
Super tevreden altijd over mijn nagels
Anne •over 1 year ago
Verified review
Ik doe al twee jaar om de 3 weken mijn nagels hier en ik ben supeper tevreden. Elke afspraak is supper ze neem de tijd om samen uit te zoeken wat je wil, en wat mooi is. ze is eerlijk en professioneel maar ook samen lekker kunnen kletsen over van alles, echt even lekker een momentje voor je zelf. Ik ga hier al twee jaar of langer graag heen en ben dus supper tevreden.😊
Myrin•over 1 year ago
Verified review
Super mooie nagels ben er helemaal blij mee
En altijd gezellig bij Caroline 🥰