Zeer zorgvuldig geholpen door een heel lief meisje. Ze heeft echt de tijd genomen. En een prachtig resultaat.
Desirée•about 2 years ago
Verified review
Zoals altijd professionele nagelstylistes, top service en veel gezelligheid!
Anita•about 2 years ago
Verified review
Slechte service, ik moest laatst 5 minuten wachten en kreeg niet eens koffie en/of korting! All crazyness on a stick: elke 4 weken is het weer een feestje, ga altijd superblij weer naar huis.
Marieke•about 2 years ago
Verified review
Vriendelijkheid en gezellig en ook nog eens mooi werk afgeleverd!
Joyce •about 2 years ago
Verified review
Altijd gezellig om Inca, Holly en Chantal weer te zien. Inca denkt mee en geen vraag is te gek. Ze werkt heel precies en zorgt ervoor dat ik iedere keer weer met prachtige en originele nagels de deur uit ga!