Heel vakkundig ,goede service en altijd heel gezellig,kom er heel graag.
Astrid•about 2 years ago
Verified review
Ik kom al jaren bij Rosa en haar team. Leuke en lieve vrouwen.
Altijd een gezellige sfeer en meedenkend.
Ik ga altijd tevreden en met een goed resultaat de deur uit. Echt een aanrader.