Ik kom al jaren bij Rosa. Je word er altijd fijn geholpen en goed geadviseerd. Maar wat voor mij het allerbelangrijkste is, is dat ik altijd prachtige nagels heb die kwalitatief erg goed zijn.
Marijke•8 months ago
Verified review
Rosa levert goed werk ik ben tevreden 😀
Anna •10 months ago
Verified review
Ik ben hier voor de tweede keer gekomen voor een russian pedicure en ik verlaat de salon met baby voetjes! Niet zoals een gewone pedicure, hier wordt alles tot in de details meegenomen 😍
Treatment by Rosa•Gel Nails Pedicure
Dilan•10 months ago
Verified review
Rosa is een fijne, lieve vrouw. Heel professionele en nette behandeling. Mijn nagels zijn prachtig!
Treatment by Rosa•Builder Gel Manicure
Marion•11 months ago
Verified review
Hele fijne ervaring en tevreden de deur uitgegaan!