Een grote drempel voor mij om wat aan mijn nagels te laten doen vanwege nagelbijten. Fijn dat ik vooraf met Ais kon communiceren welke behandeling voor mijn nagels het beste zou zijn. Dit gaf mij hoop dat het goed zou komen. Ze legde alles uit wat ze deed tijdens het zetten van de nagels, en maakt samen een plannetje voor vervolg. Mooi resultaat; erg mooi gezet en natuurlijke look. Ik kom binnenkort weer terug ;)
Treatment by Ayse•Hard Gel Extensions & Overlays
Annebeth•over 2 years ago
Verified review
Vakkundig
Treatment by Ayse•Gel Nails Manicure
Marga•over 2 years ago
Verified review
Super blij met m’n mooie nagels
Treatment by Ayse•Gel Nails Manicure
Alexandra•over 2 years ago
Verified review
Beste acrylnagels van Utrecht
Treatment by Ayse•Nail Refill
Sylvia•over 2 years ago
Verified review
Ayse is echt een vakvrouw! ALTIJD perfecte nagels als ik bij haar vandaan kom, blijft perfect zitten over de tijd! En is ook nog gezellig om bij haar te komen! Dus echt een aanrader!