Ik word vriendelijk ontvangen en krijg fijn behandeling..
Narin•about 3 years ago
Verified review
Je wordt als klant respectvol behandeld.
Tijdens je behandeling lekker bakje koffie ☕️.
Brigitte•about 3 years ago
Verified review
erg prettig ervaren, vriendelijke medewerkster!
Yvonne•about 3 years ago
Verified review
Zoals altijd super tevreden! Mooie verzorgde nagels elke keer weer opnieuw. Geniet er altijd van om te gaan, Bianca is altijd vrolijk en opgewekt en de salon is een gewoon een plaatje! Echte aanrader!
Astrid•about 3 years ago
Verified review
Ben altijd zo blij als ik bij Bianca vandaan kom. Altijd weer mooi verzorgde nagels en ruime keuze aan kleuren. Een vakvrouw!