Heel blij met mijn nagels.
Bianca is kundig, vriendelijk en heeft hele mooie kleuren nagellak
Diana•over 3 years ago
Verified review
kundig en goed!
Mw•over 3 years ago
Verified review
Was mijn eerste afspraak ik ben heel tevreden 🌻
Petra•over 3 years ago
Verified review
Vandaag voor het eerst bij Bianca geweest en ik ben heel professioneel geholpen. Een fijne ontspannen en gezellige sfeer met als resultaat een setje prachtige nagels! Ontzettend blij mee!