Was weer als altijd.. gewoon heel goed en vriendelijk
Styled by Renas•Men's Haircut
Pieter•5 months ago
Verified review
Donderdag jl. heb ik mijn nagels laten doen en mijn haar laten wassen/föhnen voor een belangrijk evenement. Sylvana heeft mijn haar echt prachtig geföhnd en het zat zelfs 2 dagen geweldig. Ze was zeer betrokken en ook nog eens gezellig! Ik zal zeker weer terugkomen en nogmaals grote complimenten voor Sylvana!
Styled by Sylvana•Blow Dry
Vivi de Regt•5 months ago
Verified review
Very professional. My husband and my son are very satisfied.