Goeie salon, leuke sfeer, aardige mensen. Het is er netjes en schoon. Veel verschillende kleuren lak, ook niet onbelangrijk. En een gezellig praatje tijdens het aanbrengen. Ik kom zeker terug. Dank!
Treatment by Fatima•Gel Nails Manicure
Kaat•6 months ago
Verified review
Goede ervaring bij Sylvana, ze werkt snel maar ook zorgvuldig en ben blij de salon uit gegaan!