Altijd gezellig en het belangrijkste is dat zij ontzettend goed is en echt prachtige nagels zet. Ik kom er al heel lang iedere 4 weken . Een hele leuke spontane en lieve vrouw.
Regina•over 1 year ago
Verified review
Hele mooie salon. Je wordt goed geholpen en is altijd gezellig 😁
Marjolein is een top vrouw!
Ashley •over 1 year ago
Verified review
Een leuke ervaring. Prima behandeling en ziet er mooi uit.
Paula•over 1 year ago
Verified review
Prima en ik heb weer mooie nagels.
Jeanne•over 1 year ago
Verified review
Altijd fijn om door Marjolein geholpen te worden! Zeer professioneel in haar vak, ik ga altijd met mooie nagels de deur weer uit!