De “Spa”-behandeling stelde niet veel voor, in totaal 5 minuten massage en scrub. Daarna nagels gelakt, was prima. Maar het ging nogal gehaast. De meiden waren wel vriendelijk en behulpzaam.
Manicure
N•about 3 years ago
Verified review
Really nice! Girl was super nice and friendly, will definitely come back :)
Gel Nails Pedicure
Sara•about 3 years ago
Verified review
Goeie service en prachtig resultaat
Cryotherapy
yovanna•about 3 years ago
Verified review
Voetjes zijn weer helemaal netjes!
Pedicure
Anita•about 3 years ago
Verified review
Voor het eerst een biab behandeling gehad. Erg tevreden met het resultaat!