Over het algemeen erg blij met de manicure en het heeft 3+ weken geduurd! Ik begrijp het hygiënische aspect van het dragen van handschoenen, maar ik dacht dat het de manicure minder precies maakte (moeilijker om kleine foutjes op te lossen met handschoenen aan, dus ik had achteraf wat schellak op mijn huid).
Gel Nails Pedicure
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Super blij met het resultaat werd gelijk geholpen! Jae heeft mijn nagels prachtig gemaakt
Gel Nails Pedicure
Pernelle•almost 4 years ago
Verified review
Fijne sfeer, werd goed geholpen
Gel Nails Manicure
Chloë•almost 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Nice place, and excellent quality
Manicure
Andrea•almost 4 years ago
Verified review
Henna is super aardig en heeft mijn nagels prachtig gelakt