Anouk, luistert goed naar je wensen en geeft je waar nodig helder en duidelijk advies.
Inge•6 months ago
Verified review
Gezellig, netjes, denkt mee.
Daisy•6 months ago
Verified review
Anouk heeft me wederom voorzien van prachtige nagels. Ze werkt heel zorgvuldig en mij nagels blijven altijd mooi tot de volgende afspraak. Ik ben heel erg blij met een nagelstyliste als zij!
Annemieke•7 months ago
Verified review
Hele fijne nagelstyliste, leuke gezellige gesprekken met een heel mooi, netjes en strak resultaat
Amber•7 months ago
Verified review
Elke drie weken weer super tevreden met mijn nagels, zeer professioneel, en heel gezellig!