Vandaag was mijn eerste keer bij Zoë. Ben echt enorm positief over haar werkwijze, de manier waarop ze écht de tijd nam voor mijn wensen en stapsgewijs controleerde of ik tevreden was met de designs die ze had gemaakt op mijn nagel. Daarnaast was het ook echt gezellig en is Zoë een leuke meid. Conclusie: ik ben enorm tevreden en zou Zoë iederedn aanraden
Kayleigh •6 months ago
Verified review
Super gezellig, mooie nagels maar ook een lieverd! Heel blij met ons resultaat
Marsha •7 months ago
Verified review
Nagels zien er zo mooi uit. Aanrader
Rianne•7 months ago
Verified review
Mega blij met mijn nieuwe nagels! Alles was super clean, mijn nagels zijn netjes en zorgvuldig gezet. En het was ook nog eens super gezellig. Echt top, ik ga mijn nagels zeker vaker door Zoë laten zetten!👌🏼🤍
Evi•7 months ago
Verified review
fijn persoon die je op je op gemak stelt. weer mooie nagels