Leuke salon op de amsterdamsestraatweg ❤️
Klantvriendelijk
En heel tevreden met me wimpers en nagels 🥰 alles blijf heel goed zitten zeker een aanrader !!
Treatment by Naira•
Eyelash ExtensionsShow all…
Kim•11 months ago
Verified review
Show venue reply...
Naira is geweldig, ontzettend lief en ook altijd goed resultaat.
Ik ben 45 jaar en heb altijd flink nagels gebeten. Naira zei dat ik er met Biab 100% vanaf zou komen. En nu heb ik al maanden lang de mooiste nagels uit mijn leven, eindelijk hoef ik ze niet meer te verstoppen. Ben haar heel dankbaar voor het mooie resultaat.