Net bij Wanda geweest. Een heerlijke massage. Ontspannen sfeer en ze neemt alle tijd.
Een van de heerlijkste massages die ik ooit gehad heb. Ik viel zowat bijna in slaap. Top, dank je,Wanda!
Manon•over 4 years ago
Verified review
Dat was precies wat ik nodig had, een heerlijke zachte massage, vol overtuiging en met gevoel gedaan. Dank je wel Nanda
Nathalie •over 4 years ago
Verified review
Ik heb ontzettend genoten van de heerlijke en ontspannen massage!! Voel mij meteen een stuk lichter dank je wel!!
Sandra •over 4 years ago
Verified review
Fantastische massage gehad!
Tara•over 4 years ago
Verified review
Dank Nanda! Je hebt oprecht magische handen. Ik heb me de afgelopen maanden niet zo ontspannen gevoeld als tijdens en na deze fijne massage. Ik heb ook echt minder last van mijn nek en schouders. Tot snel weer.
Lieve groet, Tamara