Ik ga al een hele tijd maandelijks voor een pedicure naar Nastassia, en behalve dat ze zeer professioneel is, is het ook een heel vriendelijk persoon. Zeer aan te bevelen.
Treatment by Nastassia•Pedicure
Maurice•about 1 year ago
Verified review
Nastassia is zeer professioneel en deskundig. Ook is zij een aardig mens
Treatment by Nastassia•Chiropody
Carl H.D. Steinmetz•about 1 year ago
Verified review
Zo goed en professioneel! Heel erg blij met de behandeling.. :)
Treatment by Nastassia•Pedicure
W•over 1 year ago
Verified review
Heerlijke behandelingen ervaren! Voelde me als herboren😄