I got a deluxe manicure and the description said that I could choose a color but it did not say that the color would cost an additional €8. It also did not say that it’s gel or shellac only. I wanted regular nail polish but they didn’t have that.
Treatment by Joanna•Manicure
Yasmin•12 days ago
Verified review
Echt super! Hele nette nagels elke keer.
Treatment by Lucky🍀•Nail Refill
Jasmijn•13 days ago
Verified review
Biab design was poor with bubbles and inconsistencies
Treatment by Lucky🍀•Natural Nail Strengthening
Eirini•15 days ago
Verified review
Ik had gereserveerd om 14:00. Toen ik aankwam was er al niemand beschikbaar en moest ik ruim een half uur wachten. Ook heb ik een pedicure laten doen, wat mij hierin opviel is dat ik als eerste klaar was van alle vrouwen, terwijl ik echt later dan de meeste was begonnen. Diezelfde dag viel er al 1 teennagel lak van mijn kleine teen af, de dag daarna van mijn andere teen. Ook het wit van mijn french verdween bij 4 vingers. Later terug gegaan om het te repareren, jammer. Veel extra tijd nodig.