Goed geholpen! Mijn eerste harsbeurt en ondanks dat ik soms aan de pijn moest wennen, was het een hele professionele behandeling! Ik zou hier zeker eens naar terugkomen.
Anonymous•over 9 years ago
Verified review
Hele nette salon, vriendelijk personeel en duidelijke voorlichting vooraf! Ik kom zeker terug.
Rozemarijn•over 9 years ago
Verified review
Vond het voor de eerste keer een plezierig bezoek. Gemakkelijk, bijna pijnloos, goeie service en zeer tevreden met het resultaat!
Marilyn•over 9 years ago
Verified review
Kwam voor de eerste keer en vond het heel erg meevallen. Fijn geholpen en zo klaar!