Heel vriendelijke medewerkersters en een fijne behandeling gehad. Dankjewel weer! Xx
Karima•almost 3 years ago
Verified review
Prettig, deskundig en snel geholpen.
Petra •almost 3 years ago
Verified review
Het is altijd alsof je binnen komt bij oude vriendinnen, jullie gaan nauwkeurig te werk en laten de cliënt zich op hun gemak voelen!
Y.E.•almost 3 years ago
Verified review
Een uur gewacht op mijn afspraak om vervolgens te horen dat ik mij moet aanmelden terwijl de behandelaar 10min zelf aan de lijn zat en vermoedelijk met haar hoofd ergens anders was. Hierdoor heb ik maar 1 plek kunnen laseren i.p.v. 2 lichaamsdelen. Ik heb mij nooit eerder hoeven aanmelden, dus ik vond het een vreemde reactie.