Vriendelijk en betaalbaar. Nog bezig met mijn oksels en erg blij met nauwelijks meer haren!
Jammer dat bij mijn bikinilijn niet door ieder hetzelfde gebied behandeld werd, daardoor vond ik het het niet waard, dus daar ben ik mee gestopt. Toevoeging: naar aanleiding van deze review nog contact gehad met de laser kliniek en ze namen de feedback heel serieus en zullen hier in de toekomst op letten en we gaan hier samen nog een keer naar kijken wat mijn wensen zijn en hoe we dit kunnen realiseren.
Betaling contant. toevoeging: kliniek geeft aan dat dit ook met Tikkie mag.
Simone Griffioen•about 3 years ago on Google
GEWELDIGE SALON!!!
Eerste indruk van de salon was erg aangenaam zag er schoon uit, ik ben goed begeleid naar de kamer toe en mocht al gelijk liggen.
Behandeling was zeer zeer vakkundig uitgevoerd en heb heerlijk kunnen kletsen erbij , het was een lieve dame die mij een speciaal gevoel heeft gegeven tijdens de behandeling!!
Geweldige tips en zeer tevreden met alles!!!!!!
Ik kom zeker terug!
hajar balich•about 3 years ago on Google
Ik laser hier nu al een tijdje en ik ben super tevreden over de service en de diensten die dit bedrijf bied. Ik ben ook heeel erg tevreden met het personeel met name youssra, omdat ze haar werk zo goed uitvoert en ook vertelt in stappen wat er allemaal gebeurt en geeft je tips voor je huid en welke producten erbij zouden kunnen helpen. Al met al ben ik erg tevreden over alles bij no1 laser Clinic 😊
rootje x•about 3 years ago on Google
Selly is een top behandelaar. Luister goed naar je. Een geeft goed advies betreft de huid!
H.E.•about 3 years ago
Verified review
Echt top! Dit is mijn 3e behandeling en nu al bijna geen haartjes meer. Nieuwe machine is ook echt top vrijwel pijnloos!