Ben zeer tevreden. Mijn haren zijn al na 3 behandelingen helemaal verdwenen, natuurlijk moet ik meer behandelingen om het definitief te maken, maar mijn scheermes mag in de prullenbak. super vriendelijk personeel! zeer zeker een aanrader!
M.O.•over 3 years ago
Verified review
Heel goed geholpen!
K.c.•over 3 years ago
Verified review
Fijne behandeling en super leuke mensen die er werken. Ik kom vaker terug
L.A.•over 3 years ago
Verified review
Altijd fijn! Goede service en vriendelijk personeel. Verbetering van huid duidelijk te zien.
M.S.•over 3 years ago
Verified review
Superfijne behandeling, heel veel kennis en heerlijk relaxt!
Zeker een aanrader 👌🏻