No1 Laser Clinic Utrecht Reviews

Amsterdamsestraatweg 259, 3551CE Utrecht

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,9
480 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Yousra is een topper die je op je gemak stelt, haar werk serieus neemt en ontzettend vriendelijk is!! Zeker een aanrader! Ga zo door. Je bent echt een aanwinst voor nr 1 laserclinic
Ik ben super tevreden over mijn huid. Ik heb 3 bio peeling behandelingen gehad en mijn huid is weer herboren. Niet alleen zijn mijn onzuiverheden weg, ook heeft het geholpen tegen mijn littekens en pigment in het gezicht. Het advies is …
Really content with the service! Very hygienic and friendly people that make you feel comfortable :)
De beste laser kliniek die ik ken! Ik merkte na mijn 1e behandeling direct al resultaat. Minder haargroei en geen stugge haartjes meer. Ik zit nu op de 4e behandeling en ben zo goed als haar vrij! Buiten dit resultaat werken de dames super hygiënisch en leggen alles stap voor stap uit. Voor mijn acne heb ik nu voor de 2e keer een acne peeling gehad. Ik geloof me ogen niet als ik in de spiegel kijk.. Al mijn acne is bijna zo goed als weg! De poriën worden ook steeds fijner. Kan niet wachten op mn volgende afspraak.
Mijn eerlijke ervaring met no1 laser clinic. Ik ben een erg moeilijke en kieskeurige persoon, al helemaal als het gaat om mijn lichaam en gezicht. Maar wat ben ik blij dat ik voor deze kliniek gekozen heb! Er wordt zo goed naar je geluisterd, meegedacht, begrip getoond en sterker nog.. ik heb totaal niet het idee dat het alleen maar om de centjes gaat. De dames zijn zo lief maar het belangrijkste, zij weten precies waar zij mee bezig zijn en zijn super eerlijk! Er wordt duidelijke uitleg gegeven over het proces. De hygiëne is ook super bij deze kliniek. Ik ben nog niet uitbehandeld en ik zie nu al resultaat.. de haartjes zijn veel minder en mijn huid is veel gladder dan voorheen. Dit is dan ook na pas 2 behandelingen! Het is de vele kilometers die ik afleg zeker waard!! Ik raad het iedereen zeker weten aan, als dit niet zo was had ik dit ook eerlijk gezegd.