Ik heb oprecht in geen tijden meer zo een mooie kleur en knipbeurt gehad! Bloeme is makkelijk in de omgang en leek heel goed te begrijpen wat ik wilde, want jeetje wat ben ik blij met mijn haar! Krijg er ook alleen maar complimenten over hoe goed het staat. En ik vind de prijzen echt heel redelijk! Absoluut mijn nieuwe salon gevonden. Doordat het niet heel groot is voelt het ook heel warm en gezellig!