Deskundig, vriendelijk, geven goed advies. Kortom je loopt tevreden met het eindresultaat naar buiten 😊😊
Wil je een heerlijk kop koffie of een broodje etc. Geen probleem, Elleke geeft jouw bestelling door. Wat een heerlijke koffiezaak, echt smullen.
Styled by Elleke•Ladies' T-Section Highlights
Ria•almost 2 years ago
Verified review
Zoals gewoonlijk weer erg fijn en goed geknipt door Prescilla.
Styled by Prescilla•Ladies' Haircuts
Sylvia•almost 2 years ago
Verified review
Altijd goed bij Wendy
Styled by Wendy•Boys' Haircuts
Wendy•almost 2 years ago
Verified review
Zoals altijd zeer tevreden over mijn behandeling
bij Tammy.