Eerste keer dat ik mijn wenkbrauwen heb gedaan en ben super tevreden! En echt een lieve medewerker voelde mij gelijk op mijn gemak! Ook de persoon die mij ontving was super lief! Ik kom zeker terug In sha Allah!
Soumaya•about 1 month ago
Verified review
Top top top. Ik vertrouw alleen Ikram met mijn wenkbrauwen.Ikram je hebt gouden handjes Allahoema bareek