Fijne eerste behandeling. Bianca is zeer kundig. Uiteraard alvast de volgende afspraak geboekt.
Rianne•2 months ago
Verified review
Vond dat je het erg deed duidelijk wat je ging doen en waarom
Leuk vrouwtje heb gelijk nog en afspraak gemaakt
Wat en aanrader
jacq de graaf•2 months ago
Verified review
Mooie,nette schone salon zeer goede locatie voor de auto ervaren attente dame die mijn goed heeft behandelt en geadviseerd. Zeker de moeite waard geweest.
Anja•2 months ago
Verified review
Prima geholpen, verstand van zaken, kom graag terug…!
Barry•2 months ago
Verified review
Heel deskundig geholpen ben heel tevreden was een hele fijne behandeling door een vriendelijke vakvrouw 🔝