Ik had een basis manicure geboekt en dit was perfect. Mijn nagelriemen zijn super gevoelig daarom doe ik nooit een manicure. Maar hier had ik voor het eerst geen pijn. Het was fijn als de nagels ook een natuurlijke glans kregen door licht polijsten.
Treatment by Anastasia•Manicure
Janelle•7 months ago
Verified review
Alina heeft mijn BIAB nagels gedaan and het resultaat was geweldig!
Treatment by Alina•Manicure
Indira•7 months ago
Verified review
Viktoria heeft mijn nagels netjes verzorgd. Ik ben erg tevreden met de biab die deze salon zet. Het is stevig en mijn nagels worden er sterker van.
Manicure
Cherise•7 months ago
Verified review
as Always great service ! :)
Manicure
Viktoria•7 months ago
Verified review
Uitstekende en professionele behandeling, dankjewel!